Kreta

Nu är vi hemma igen efter en helt obeskrivlig underbar vecka i Kreta, vi har haft det fantastiskt med mycket sol och bad

Vaknat varje morgon till strålande sol, badat i havet, fått fräknar, luktat kokos, läst böcker, ätit glass i stora lass, lyssnat på ipode, spelat tennis, åkt vattenskoter, varit på en båtutflykt, tränat core, ätit meloner, spelat minigolf, tränat, solat, vattengympa, badat i poolen, ätit tzatziki i massor, druckit välkylt rosé på balkongen, druckit den godaste milkshaken vid hamnen i Agios Nikolaos, varit på ön spingalonga, ätit BBQ, ätit bufféer, bufféer och bufféer, haft klänning, spelat schack, ätit chips, druckit mythos, druckit iskall cola i massor, 37 grader varmt, sovit gott, ätit souvlaki vid båthamnen och tittat på shower. 


Älsklingen första kvällen precis vid restaurangen 


Älsklingen och jag första kvällen på  restaurangen med utsikt över havet


Utsikt från poolen där vi låg


Älsklingen hugger in på den goda vattenmelonen


Båtutflykten, i bakgrunden ser ni ön Spingalonga


Den godaste milkshaken jag någonsin har druckit


Älsklingen och jag vid hamnen, det som lyser i bakgrunden är månen


Världens finaste badar i havet


Jag fullt fokuserad för att få en hole in one


Olle sista kvällen


Jag sista kvällen



Kroppen har som fått en chock av omställningen på klimatet, när vi åkte från Makrigialos var det 42 grader där och när vi kom till Arlanda var det 9 grader, brr. 

Nu är det dags för en sväng på stan. 








Kommentarer
Postat av: eva, bestemor

Roligt att få se lite kort från er resa, det ser riktigt fint ut. Hoppas vi får lite av det även till Midsommar,på ön Hamnholmen, önskar vi här i från S-vall.

2009-06-14 @ 16:02:37
Postat av: Carolin

Det ser inte alls underbart ut ;)

2009-06-16 @ 10:45:14
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0