En perfekt start på helgen

Fredag, underbart med helg! Efter jobbet idag blev det after work på Rådhuskällarens uteservering, smuttat på rosé och ätit en god middag med Olle, Cathrine och Pär som en perfekt start på helgen. 


Thunströms trädgårdscafé som ligger precis nedanför oss bjöd på glass idag som det var första dagen som de hade öppet, för mig blev det mumsig glass med smak av vitchoklad på vägen hem till oss, en perfekt efterrätt. Väl hemma hos oss blev det att heja fram Sverige till en vinst medan vi smuttade på drinkarna gjorda på absolut mango, tyvärr blev det ingen vinst men oj så duktig de var. 

 
min vän Cathrine njuter av glassen : )

Sedan gick jag, Cathrine och Olle till balkongen och började spela Yatzy och kort medan vi fortsatte att smutta på drinkarna och åt svenska jordgubbar.

En riktig bra start på helgen!

Imorgon kommer min älskade mamma och hennes sambo Rolf, längtar! Vi ska göra våran balkong fin : ).

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för ikväll Vännen! Kramar!

2009-06-27 @ 00:04:52
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0