Dagens shopping



Mina efterlängtade Converse


Olles nya löparskor


Olles namnsdagspresent, boken Infiltratören
 
Nu har vi kommit hem från stan med lite shoppingpåsar, blev ett par efterlängtade converse till mig, Olle hittade ett par löparskor och sen fick han en bok av mig som en present i efterskott som han har haft namnsdag. Det skönt att vara hemma men jag kan inte låta bli att längta tillbaka till Kreta när vädret är som det är här hemma, regn, regn och regn. Vill tillbaka till värmen, har haft omkring 35 grader hela veckan, det har varit helt underbart. 

Ikväll blir det en lugn kväll tillsammans med grannarna och Olympe, förmodligen en god middag och förhoppningsvis en bra film

Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Välkommen hem! Ser ut som ni haft en underbar semester, vill också till sooolen just nu! =)



Du kommer att älska dina Converse. Jag bor i mina just nu. Kraam kraam

2009-06-13 @ 19:42:12
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Carolin

Sötnos! När ni kommer ska vi bada :)

2009-06-22 @ 22:11:21
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: östen

tack för en gla midsommar. Har du varit in på sofia mirjamsdotters olika bloggar? Hon bor här i S-vall och är journalist men skriver mest bloggar nu.

2009-06-22 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0