Sommarlov

Vi har lämnat Uppsala för Stockholm, vi har lämnat Stockholm för Uppsala, vi har lämnat Uppsala för Sundsvall, vi har lämnat Sundsvall för Bye, Vi har lämnat Bye för Sundsvall.


Nära & Kära, Grillat, Solat, Badat, Helenes Krog & Bar, Grönan, Sommarkrysset, Måns Zelmerlöw, Timbuktu, Petter, Shirley Clamp, Theresa Andersson, Varma chips, Chokladhjul, Bio, Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser, Popcorn, Cola, Stugan, Fjällyoghurt, Kort, Chicago, Kubb, Badminton, Yatzy, Fiskat, Övningskört, Rött vin, Vitt vin, Rosé vin, Smultron på strån, Blåbär, Jordgubbar med mjölk, Triathlon, Fåglarna kvittra, Morgonpromenad, Sovmorgnar, Johanna dagen, Kanelbullar, Kalmar - Debrecen.

Jag har glömt bort hur underbart det är med sommarlov, jag älskar sommarlov. Det enda som fattas är min älskade familj och mer värme av solen, jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0