Sommarkvällar Som Denna


Vilken lyckad sommarkväll.

Jag vet inte om det var sällskapet, att vi hade fiskelycka (ca 50 fiskar och en gädda), den finaste sommarkvällen i sommar, att vi fika mormors hembakade bröd som smakade så bra, att få se en älg på nära håll länge eller kanske var det en kombination av allt som gjorde mig så lycklig.
Livet är underbart!

Sitter på verandan och äter min frukost bestående av laktosfri filmjöl, äppelbitar, kokos, kanel samt farinsocker, jag njuter.

Idag blir det grillunch i stugan med nära och kära. Det blir nästan som födelsedagskalas tillsammans som jag fyller år på fredag och min älskade morfar fyller år på söndag. Det får bli så i år som jag tillbringar min födelsedag nere i Småland med Olle, mamma, min storebror och hans familj och morfar och mormor stannar kvar i stugan och njuter av sommaren. 

Nu dags att ta en härlig dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0