Nya produkter från Stockholmsgruppen cosmetics


I fredags så beställde jag och Cathrine hem produkter från Stockholmsgruppen Cosmetics, det är svenska modellen Carolin Winbergs egna produkter. Vi beställde en varsin ansiktskräm och cleanser. Bra priser, 423 kr för fyra produkter samt frakt. Får återkomma om ett tag när jag använt produkterna hur dessa var. 

Efter jobbet idag var jag och lämnade tillbaka ett par riktigt snygga skor som var sönder, köpe lite annat smått och gott, åt middag i stan där söta Frida jobbar (hon är bra allt snäll hon som bjuder på glass till efterrätt som vår paj var kall) och sen har vi ägnat nästan hela kvällen åt packning, för imorgon åker jag först till min älskade vän Stina i Gävle för att bli fin i håret och senare kommer Olle med tåget och vi hoppar på nästa tåg till Sundsvall, Gatufesten väntar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var kul att ni kom förbi :) Hoppas helgen blir bra i sundsvall, det tvivlar jag inte på, bara det är fint väder så :)) Kraam

2009-07-03 @ 07:58:47
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: Anja

Tack så mycket! Kul att även du kom med på ett hörn ;) Din blogg är oerhört fin den med, ska börjas läsas flitigt. Ha en underbar sommar! kram kram

2009-07-06 @ 18:41:06
URL: http://anya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0