Packa inför våra resor

Lunchen smakade bra, min söta lilla underbara goa mormors tillagade tjälknöl med en krämig potatissallad samt en fräsch sallad. 

 

Snart ska det börjas packas inför våra resor som vi ska göra på vårt sommarlov till Uppsala, Sundsvall, Stockholm, Ljusdal och Kalmar. Vad ska jag ha med mig? Soliga dagar? Regniga dagar? Strandkläder, myskläder, träningskläder, badkläder, festkläder, shoppingkläder... Jag gillar inte packa, det blir på något konstigt vis alltid för mycket men ändå fattas det alltid något, hur går detta ihop? 

 

Imorgon åker vi söderut till Uppsala, hoppas Erik och Annie vill grilla för det vill jag. Åh, vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Carolin

komsikomsi nu!

2009-07-16 @ 21:02:34
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0