Bara lukten gör mig svag..

Det känns så otroligt bra att ha han vid min sida. Ingen är som han, ingen är så vacker som han, ingen är så omtänksam som han, ingen har så varma kramar som han. Jag älskar dig Olle! 

 

Nu är det dags att lägga mitt huvud på min kudde bredvid min älskade, det är underbart att få vara varandra nära. Efter en kväll tillsammans, en promenad längst ån hand i hand, en kopp te och scones med cream cheese och björnbärmarmelad tillsammans på balkongen med ljuvlig ord i bakgrunden, utan dina andetag... 

 

Jag är så lycklig att jag vill hoppa jämfota!

 

Dröm vackert min kära!




Kommentarer
Postat av: frida

Finns det nått finare än att känna sådär ? :) Vi får styra nått snart, hörde att ni hade planer till helgen men att ni skulle spela minigolf imorn ? Kanske hänger på om jag slutar i vettig tid :)

2009-07-14 @ 12:32:09
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0