Jag Njuter Och Är Lycklig

Mitt strå med söta små smultron som jag fick av min älskade Olle på min namnsdag.

 

I torsdags åkte jag och älsklingen in till stan för att njuta av en fantastiskt god lunch på Café Tant Anci och Fröken Sara, det serverades kycklingsallad med halloumi, persiljebulgur, rostade cashewnötter, tzatsiki samt grillat örtbröd. Den regniga kvällen spenderades i biomörket med en påse godis, vi såg Baksmällan, den var verkligen rolig. 

 

Fredagen åkte jag och älsklingen bil längst kustvägen, Juniskär, Lörudden och Skatan. Köpte med oss gravad lax. Jag gillar havet, jag gillar att umgås på tu man hand med min älskade, en dag kanske jag och han bor där som vi drömmer om, ett vitt hus vid havet. Vi handlade tacos på ICA och njöt av den goda middagen tillsammans med Olle och hans rara mor Eva senare på kvällen. 

 

Efter några timmars färd med tåg och bil tillsammans med Olle, mamma och Rolf så kom vi fram till Stockholm mitt på dagen idag. Vi åkte till Rebecca med en säng, tittade hur hon har det i sin lägenhet och plockade upp henne för en vidare färd till en grön plätt vid vattnet där vi dukade upp för en smarrig picknick. Lite senare kom Victoria och Patrik och myste med oss och sedan gick och åkte vi vidare till Grimsta IP för att titta på Brommapojkarna - Kalmar (min fantastiska bror). En lyckad match, sol i våra ansikten (mera fräknar) och en Kalmarvinst, kan inte bli så mycket bättre. 

Kom upp för ett litet tag sen till hotellrummet efter en underbar middag på hotellet tillsammans med familjen. 

Jag njuter och är lycklig!

 

Nu ska jag krypa ner under täcket tillsammans med den vackraste i världen, sov gott kära ni!




Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Ni är så söta att jag blir alldeles rörd varje gång jag tittar in här =) Låter som du har och haft en urmysig sommar med killen, familj och vänner!



Stor kraam

2009-07-26 @ 16:30:29
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter helt fantastiskt!

2009-07-27 @ 12:40:19
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0