Hemma i Falun


Jag bjuder på en magisk fin låt med den skönsjungande Sofia Karlsson, mm..
 

Så nu är man hemma i Falun igen efter en superlyckad helg i Sundsvall. Trevligt sällskap och fina sommarkvällar, vad mer kan man begära? Att kanske SJ ska ha fler platser och bättre förbindelser mellan Sundsvall och Falun, så man kan ta sig hem på ett smidigt sätt. Istället blev tåg till Hudiksvall, buss till Ljusdal och bil med världens bästa mormor och morfar till Falun, vad skulle jag göra utan min änglar mormor Märtha och morfar Tage? 
Vill tacka extra mycket till några pinglor som jag tillbringade min fantastiska helg med, Sofia, Sandra, Sara, Annie och Mitra, ni är underbara!

Ikväll ska vi äta en god hemmagjord pizza med tomatsås, havssalt, basilika, vitlök, fetaost, rödlök, cocktailtomater, ruccola samt pinjenötter, supergott! Sitter hopkuren i soffan i mysoutfiten, är riktigt trött efter helgen fortfarande så det får nog bli en tidig kväll men först middag och sedan ska jag packat upp resväskan och fylla tvättmaskinen så den går på högvarv, bättre sent än aldrig. 

Självklart glömde jag kameran hemma i Falun, men jag ska försöka höra mig för om jag kan få låna några bilder av mina kära vänner som jag tillbringade helgen med. 

Förresten, jag blev jätte nöjd när jag var hos min älskade vän Stina i Gävle och fixade håret innan jag åkte vidare till Sundsvall, det blev en aning längre t o m, tack vännen för det fina jobbet och för den trevliga stunden tillsammans.


Önskar dig en skön mystisdag och så får vi hoppas att vi hörs snart igen! 

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Ja du måste kolla upp Camilla Läckberg! Såå bra!



Jag har inte läst böckerna i ordning men för att hänga med i turerna kring huvudkaraktärerna Patrik och Erica är det kanske att föredra. "Isprinsessan" är den första i alla fall...



Du får berätta vad du tyckte sen! Kraam kraam

2009-07-08 @ 16:24:08
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag undrar vilken sida du köpte stockholms cosmetics produkterna? :) deras egna hemsida? faktura? kram :)

2009-07-08 @ 20:22:28
Postat av: Therese

Hej,

jag köpte produkterna på stockholmsgruppens hemsida, www.stockholmsgruppencosmetics.com.



Kramar Therese

2009-07-08 @ 21:02:41
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Östen

Hej!



Kul att du gillade låten så skarpt och att det var jag som fick visa dig på den.

2009-07-10 @ 12:47:20
Postat av: Victoria

Hej stumpan! Kul o höra ifrån dej, om än dock över nätet såhär. Jag vill ha dej verklig för sjutton! Nära! :) Det låter bra, dörren står alltid öppen, det vet du! Jag kommer ner till leksand på onsdag eftermiddag/kväll, ev kommer jag o andreas ta en tripp mot falun, vi brukar alltid göra det när vi är o hälsar på i dalarna. Åka på rundtur :) Jobbar du torsdag/fredag?

2009-07-10 @ 23:12:00
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0