Godsaker

Igår hade jag och älsklingen laddat upp med en massa godsaker och fyllt Bruka Design skålarna och glasen från Åhléns. 

Vädret blev bättre till kvällen, men det var mysigt ändå att ligga hopkuren tillsammans i soffan med en filt om kring oss och titta på thrillern Kandidaten fast inte regnet smattrade mot fönstret som det nu gör igen. 
Om en vecka har jag och Olle semester, då hoppas jag verkligen att solen hittar hit igen. Jag jobbar även min sista dag på byrån nästa fredag. Det har redan varit avslutningsfika, kramkalas på jobbet och presentöppning där det visade sig vara ett presentkort på Byxshopen, så bra present som jag älskar Byxshopens utbud. 

Nu kanske ni undrar vad jag ska hitta på till hösten.. först ska jag åka hem till Ljusdal och gå en intensivkurs för att ta körkortet, ska bli så mysigt att komma hem en längre period och umgås med nära och kära. Sen, vad händer sen... det vet jag inte riktigt ännu, men så fort jag vet hur det blir ska jag meddela det här på bloggen. 

Önskar dig en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0