090715- Ett Farväl

Kvällen har spenderats vid Slussen med några nära och kära som finns i denna mysiga stad, Ida och Jocke. Ett litet tag till kommer de att finnas här men bara ett litet tag sen ska de på nya äventyr. Vi har spelat miniglof, vi har druckit en varsin kall öl förutom Ida som tog ett glas vitt, det är fantastiskt med sommarkvällar tillsammans med vänner. Jag är så otroligt glad att jag har lärt känna er. Sista kvällen på länge som vi har varit tillsammans, en kväll jag kommer att minnas. 

Jag kommer att sakna er, framför allt till vintern.

Ni är värd all lycka och framgång.

 

 

Jag längtar efter dig Victoria, jag räknar ner, imorgon får vi kramas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0