Våra kära grannar


Bjuder på en skön låt innan det är dags att krypa ner under duntäcket och drömma fantastiska drömmar.

Har varit hos våra kära grannar i kväll, Stefan och Cathrine, alltid så trevligt att umgås med dem.
Har en olik man i huset, utseendemässigt, han är korthårig, när var han det sist? Vågade knappt titta när han kom hem, ovant, jag måste vänja mig. 
I morgon ska jag hem till hon som ska göra mina naglar efter jobbet, nu behövs det verkligen en mannikyr, två av mina naglar har gått av, får ha plåster för att det ej ska synas så tydligt att dem är av : ). 


Godnatt, dröm vackra drömmar ♡  

Kommentarer
Postat av: A-L

Hej! Det låter ju jätte trevligt. Jag ska bort på fredagen, men borde vara hemma till lö kväll. Kolla hur många vi blir. Jag är på;) Hoppas du haft en bra dag, och jag önskar dig en fortsatt bra vecka. Kram

2009-01-21 @ 23:05:20
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0