090131- Aktiv lördag


3-sits med divan
Nu på morgonen har det blivit lite shoppingturer till MIO och Byxshopen. Först var jag och Olle på MIO och beställde den vackra soffan Monza, som vi längtar efter den stora ljusa soffan och om en vecka finns den i vår lägenhet, underbart. Sen gick jag en liten tur på egen hand till Byxshopen och där var det mycket rea, farligt för min del som jag älskar mycket av Byxshopens sortiment, den fina Boomerang västen jag har tittat på många gånger var nu ner satt med 50%, som hittat, jag slog till. Den kommer att användas flitigt till våren. Nu är jag väl hemma och ska göra mig i ordning för att åka till Lugnet och att äta mat i buffétältet med Ida och Anna-Lena och sedan titta på bandymatchen mellan Falu BS-Karlsborg, trevligt. Ikväll blir det eventuellt biomörkret för min och Olles del, riktigt mysigt.
Visar er bilder på västen sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soffan var ju jättefin! :D

2009-01-31 @ 19:43:28
Postat av: Anonym

/ Ida :)

2009-01-31 @ 19:43:45
Postat av: Therese

Ida:

Ja, den kommer nog passa in ypperligt i vårt hem. Blir soffmys här hemma sedan, ni är välkomna.



Kram Therese

2009-02-01 @ 19:07:06
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: jessi

vi var i helgen o kollade på precis samma soffa! Men vi ville ha en 3 sits soffa o sen separat fotölj och det skulle ta upp till 2 månader o tillverka... hade ju velat ha det fortare...



fin blogg du har!



2009-02-06 @ 09:06:56
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0