MacBook, min perfekta reskompis

 
macbook_white_redjar_20060603.jpg
Min fantastisk Macbook som sysselsätter mig på mina resor.
Snart ska jag krypa ner under duntäcket och läsa inredningsmagasinet som jag fick av mormor inför tågresan, det blev inget magasin på tåget utan bara The Hills, fantastiskt det är att ha med sig laptopen på sina resor. Blir en tidig kväll som min och Olles natt inte var någon natt med mycket sömn. Har väldigt svårt att sova i den stora sängen själv, vaknar titt som tätt och har svårt att somna om. Det är annat i flickrummet, där sover jag som en prinsessa utan Olle. Det gör jag även i den stora sängen här hemma i Falun fast det är när Olle ligger bredvid mig. Efter jobbet så lånade vi Stefans och Cathrines bil för en åktur till ICA MAXI för att storhandla, tusen tack våra vänner. Efter vi hade varit på ICA ett bra tag var vi så hungriga och ville ha mat så fort som möjligt, det vi kommer på är Mcdonalds som ligger ett stenkast från ICA, inte världen nyttigast, men ibland får man. Ikväll har Olle varit fri från träning, så skönt det är att ligga i soffan och hålla om varandra. 
Önskar dig en fantastisk natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0