Trivs bättre här


När det är sådant här väder som vi har haft här idag känner jag plötsligt mer sug efter sol och värme, någon mer som känner längtan efter sol och värme?

Mannen i hushållet har åkt till Västanfors för att spela svenska cupen och nu har man en ensam hemmakväll, är faktiskt ganska skönt, han kommer ju till natten och kryper ner hos mig, känns bra. Planen i kväll var att träna på Må Bättre, ta en dusch och njuta av värmen i bastun, men planerna kan förändras. När jag kom hem började jag med maten, tände ljusen, åt den goda maten, la mig soffan med filten omkring mig, det blev för bekvämt, jag orkar inte gå en promenad till Må bättre, trivs bättre här (skulle trivas ännu bättre på en strand där det är varmt och skönt). Jag har dåligt samvete, phu, men i morgon tar jag nya tag.. Om jag nu orkar träna efter jag har varit hos Mia och gjort mina naglar fina. Den som lever får se om det blir någon träning i morgon för min del. Ska bli spännande att se hur mina naglar blir som det är första gången jag ska till Mia. Sen jag flyttade till Falun har jag gått till Hår & Naglar hos Cilla, men nu är hon mammaledig åt en liten liten kille som kom till världen bara för några veckor sedan, välkommen. 

Natti Natti ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0