En kall söndagsmorgon


Godmorgon, myser i soffan med min nya morgonrock och tittar på Nyhetsmorgon Söndag med vackra Tilde de Paula, där Let´s Dance dansare är gäster. Älsklingen har varit och ätit hotellfrukost med laget och jag får nöja mig med Bollnäsfil, mormors hjortronsylt och en kopp Röd Jul te, inte så tokigt det heller. När älsklingen skulle pussa mig hejdå, viskar han i mitt öra att det är - 22 grader ute, brrr. Idag som det är en viktig bandymatch mot Kalix, verkar som solen tittar fram också, det kan nog bli underbart att vara ute i det friska vädret ändå. 

Önskar dig en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

-22grader. usch lät inte så roligt:)Vi har det bara bra. Vad som händer nu till våren vet jag inte riktigt,koncentrerar mig på de två närmsta veckorna med en massa skolarbete framför mig först:)Nu ska jag också göra mig i ordning för en bandymatch=)



Ha de så bra..kram kram

2009-01-04 @ 13:16:49
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: Hemma hos Katta

Å fy vad kallt ni har det där hemma! Jag skulle förmodligen gnälla över kylan och vägra gå ut, ha ha!



Såg att du shoppat Savon de Marseille. Love it! Perfekt eftersom den går att fylla på när tvålen tar slut. Flaskorna är riktigt snygga så vi har en svart på handfatet och en vit i duschen. Plus en på lilla toaletten... Ja du hör ju! Galet snygga med andra ord! Bra köp!



Ha en fortsatt bra dag, kramar!

2009-01-04 @ 14:43:43
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0