Hemma i Ljusdal


Stinisen som fyller 21 år på måndag

Gårdagens tågresa gick mycket bra, jag hade min älskade vita MacBook med mig och i den finns det The Hills hela säsong fyra, oj vad tiden går fort när man har något bra att titta på. När jag kom till Ljusdals tågstation stod min underbara mamma med öppna armar och tog emot mig. Mamma hade lagat en helt gudomlig middag igår som vi åt framför Let´s Dance. Utskuren biff, med tomat- och svampsalsa samt en västerbottenbaklse, till det ett glas rött. Till efterrätt bjöd hon på en chokladpannacotta, så gott. Efter Let´s Dance låg jag bara i soffan framför brasan och läste en massa magasin och smuttade på det röda vinet, så mysigt.

Mamma väckte mig klockan 08.00 i morse för att åka till Järvsöbacken och åka Manchesteråkning, jag och mamma hade hela himlabacken för oss själva och vi var de första som åkte i backen, det var en helt perfekt start på morgonen. Efter några åk i backen blev det en smörgås och en kopp kaffe. När jag kom hem var jag så frusen, jag tog mig en varm dusch och applicerade redken balsamet och tog mig sedan en ångbastu, så otroligt skönt. Gjorde oss klara för en tur till samhället, det blev ett besök till mitt gamla jobb Team Sportia och där hittade jag ett par svart joggingskor från adidas som det är gore-tex i, tack min snälla mamma för de fina skorna. Ett besök på Finess är ett måste när man är hemma, det blev klassisker nachotallrik. En present Kardemumma till fröken Stina blev det också, som hon fyller 21 år på måndag, ikväll ska jag och Vickan till Stina och gratta henne, sägs att det serveras smörgåstårta och kladdkaka där, mums. Nu följer jag matchen på Falu BS gästbok, i halvlek står det 4-2 till Falu BS. Det rycktas om en fantastisk god middag här ikväll, igen. Imorgon blir det ett besök hos min momma och moffar, längtar. Pratade med min älskade bror idag, han åker till La Manga imorgon på träningsläger och ska vara där i två veckor, vilken lyx med lite värme, vill också.  Önskar dig en fantastisk lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Perfekt att ha med sig laptopen på resan. Ha en riktigt bra partykväll!



Kraam Katta

2009-01-24 @ 18:53:29
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Stina

Tusen tack för igår ! : )

2009-01-25 @ 11:12:27
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0