Savon De Marseille


Snart ska det renoveras i vårt badrum. Jag vill ha det ljust och en lyxig spa känsla, massvis med ljus. En ny tvål har jag inskaffat mig idag, en liten bit på vägen. Märket är Savon De Marseille och jag köpte den på Twilfit.

Blev vegetariskbuffé på stan idag med älsklingen, Stefan, Markus, Lysse, Osten, Jocke och AP.  Blev en liten shoppingrunda också, en eye makeup remover från Clinique, Olle hittade en tröja från H&M, bomullsroneller från Apoliva, tvättmedel för svarta kläder och som jag nämnde tidigare tvålen från Savon De Marseille. Ska börja med maten nu och senare ikväll blir det jag och älsklingen i biomörkret. 

Kramar ♡


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Jag älskar Savon De Marseille =) Hoppas ni får en trevlig kväll med filmen! Mvh, Anna

2009-01-03 @ 21:18:49
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0