Rosor till. .

 

 

Rosor vill jag ge dig min älskade Olle och Marlene.

 

Matchen gick galant, ett målkalas bjöd Falu BS ännu en gång på, hela nio mål och två av dem gjorde min fantastiska Olle. Han blev även matchenslirare, du alltid bäst i mina ögon. 

 

Tack Marlene för att jag fick åka med dig & Anders, för att du lindade om mina händer med din fina halsduk och för att du tog min mobiltelefon när jag glömde den på bordet : ). 

 

Nu ska det ätas färsk ananas, mums. 

 

 

Många kramar ♡

 

 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Åhh thank you!!! Känner redan doften av dem ; )

Kjam

2009-01-08 @ 11:39:43
Postat av: Anna

Ja och det smakade väldigt gott:) och det är väldigt enkelt att göra också. Men China Thai lät inte fel de heller...Dom har världens godaste tigerräkor i vitlökssås..ååh.



Du, räkna med en månads renovering i badrummet. Det tog det för oss trots att dom sa typ två veckor. Jag höll på att bli gaaalen. Men som tur var så bodde ju Ante där ni bor så jag sprang ner dit på mornarna och duschade:)



Nu ska vi se film:) kram kram

2009-01-08 @ 21:00:41
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0