Njuter in i det sista


När jag satt vid datorn här hemma hittade jag en bild på mig sista året jag bodde hemma, två år sedan nu, oj oj oj.

Njuter in i det sista hemma i lyan. Har legat i soffan hela dagen nästan, tittat på skidåkning, läst magasin, myst med mormor och morfar, ätit prinsesstårta, myst med Carolin och Knoppen och träffat Carolins pappa Mats för första gången. Det är så fantastiskt att vara hemma, lugnt och skönt. Gårdagen var så trevlig hemma hos familjen Kämpe, vin, godsaker och trevligt sällskap, kan inte bli så mycket bättre en lördagkväll. En bra i helg i norrland har killarna haft, två vinster kan inte bli bättre, längtar tills Olle kommer hem till mig och håller om mig, saknar honom så. Nu ska jag titta på bandy på teven, Sverige-Ryssland.
Önskar dig en mysig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0