Lager 157

Klockan 10.00 på morgonen idag besökte vi hotell Bergmästaren för att äta hotellfrukost med bestemor och bestefar. Ny bakat bröd, färskost, färska frukter, gott rött te och mycket mer gott blev det, mums.
Efter en fantastisk bra start denna söndag bestämde vi oss att åka till Lager 157 i Sågmyra, där blev det lite fynd minst sagt. Två läckra Frank Dandy kalsonger till Olle samt en svart tröja till honom, två ribbade linnen till mig ett vitt och ett svart, brukar alltid köpa Filippa K linnen, men när dessa ribbade linnen från Lager 157 kostade ynka 30 kr kunde jag inte motstå. 

Nu tittar jag och älsklingen på reprisen av Let´s Dance och sen tänkte jag söndagsbaka lite här hemma.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0