Ändrade planer

Victoria Silvstedt
Hälsingetjejen Victoria Silvstedt, medan jag dricker mitt te i kväll ska jag se på Tv4 klockan 22.40 när det är Victoria Silvstedt - me perfect life, ska du också?

Längtade efter att bli ompysslad efter jobbet. Var planerat att jag skulle gå till Mia och göra mannikyr, men när jag ska gå från jobbet ser jag att det kommit ett sms från henne där det står att hon tyvärr inte kan ta emot mig idag.. Hmm, jag som hade sett fram emot denna vardagslyx. Ska ringa henne i kväll och boka in en ny tid, får hoppas på att det blir så snart som möjligt. Mina naglar skriker efter att bli ompysslade och fina. Nu sitter jag i soffan idag igen och varvar ner, har varit en hektisk dag på jobbet. Ska snart pallra mig upp och fixa med maten, kanske kan pricka in så att maten är klar tills älsklingen kommer hem från träningen. Och nej, ingen träning idag heller, skäms. Ska passa på att åka hem till Ljusdal i helgen och umgås med nära och kära, då Olle är i Kalix hela helgen och spelar matcher, kanske hinner med några åk i backen med mamma och Rolf på lördagsmorgonen, skulle vara mysigt och bra träning är det dessutom. Förresten så vann Falu Bs igår mot Västanfors med 7 - 2, 2 assister blev det från min älskade, alltid något. Så svenska cupen blir det för Falu BS i september någon gång tror jag att det är. Som sagt dags för att laga mat. Önskar dig en mysig kväll ♡

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Lätt! Trots att hon är aningen speciell älskar jag henne, hon är ju bara såå snygg!



Ha en mysig kväll! Kraam

2009-01-20 @ 19:42:24
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är som mysigt=) Hur går det med renoveringen?=)

kram

2009-01-20 @ 22:14:09
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Katta:

Håller med dig, verkligen en läckerbit : ).



Anna:

Hmm, det kan man undra.. Har inte sett till någon hantverkare på hela veckan, men nu står det någonting i badrummet som gör att det känns som att komma in i en bastu. Hoppas hoppas att de är klara snart, är inte lätt att vara utan ett badrum, men toaletten är kvar tur som är och sen har vi ju goda grannar som vi får låna duschen av : ).



Många kramar Therese

2009-01-21 @ 12:33:00
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh jag totalmissade "My perfect life", får helt enkelt se till att INTE missa det nästa vecka - dock lite sent när man som jag går upp 06.00.. =)

Låter fantastiskt med lite skidåknng - hoppas verkligen du får bra väder och några härliga åk..

2009-01-21 @ 18:11:54
URL: http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0