Älskar Bruka Design



Idag när jag gjorde ett besök hos Gruvgatan 13 hittade jag dessa vackra skålar på rea från Bruka Design.
Älskar Bruka Design, har en hel del här hemma nu och mer lär det bli.

Matchen idag gick inte som vi hade hoppats på, men det är bara att ta nya tag. Har haft en mysig kväll med älsklingen och hans föräldrar, jag bjöd på en god hemmagjord pizza med kyckling och vin blev det till, mums. Tittade på Körslaget och myste i soffan med ett glas rött i handen samt lantchips. 

Älsklingen sover i soffan nu och jag surfar runt och smuttar fortfarande på det goda vinet.

Imorgon ska vi gå till hotellet där bestemor och bestefar bor och äta hotellfrukost med dem, längtar.

Önskar Dig en god natt med vackra drömmar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0