0902028- Lördag

Marängsviss

Kvällens dessert marängsviss.

 

Vilken bra, fast otäck film vi tittade på igår på bion, tur att jag hade en stor famn att krypa tätt intill. Längtar redan tills tvåan kommer. Rekommenderar verkligen att se filmen Män Som Hatar Kvinnor.

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon och sen städade vi lägenheten. Har även hunnit med en fika på stan, handlat kvällens middag och bandy tittande på teven. Kvällen kommer spenderas i soffan framför schlagern och till blir det god mat. 

Vilken fantastisk fin dag det har varit idag, solen har skinit och några plusgrader, våren närmar sig.   

Imorgon blir det en tidig morgon för min älskade som åker söderut med laget för att spela match mot Gripen. Själv tänkte jag njuta av sovmorgon och sedan fixa och dona innan "bandyfruarna" kommer hit på en bit paj medan vi följer bandymatchen på datorn, mys. 

Önskar dig en fantastisk lördag

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Den filmen ska jag absolut se, få se om det blir på bio eller på film när den kommer ut! =) Hoppas ni får en mysig kväll! Vi ses imorgon! Kramar /En av "bandyfruarna" =)

2009-02-28 @ 20:05:05
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0