Äntligen helg

Ikväll blir det  Män Som Hatar Kvinnor på bio med min älskade. 

Äntligen helg och fredagsmys. Strax ska jag tappa upp ett bad, tända doftljus och njuta av ett gals rött i det varma badet innan det är dags för att laga kvällens goda middag som blir fajitas.
Sedan vidare till bion där det blir godis och läsk som får bli fradagens efterrätt. 

Gårdagen var så trevlig och lyckad. Almén den urgulliga mannen bjöd sitt företag och "bandyfruarna" på middag och dryck i buffétältet på Lugnet. Sedan väntade en spännande bandymatch som blev så lyckad, 4-3 till Falu BS mot Tillberga. Det var även 1011 stycken på matchen igår och även det var lyckat att de kom så många. Hoppet lever kvar om att ta sig upp till Elitserien. 

Ha en underbar fredag


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kom precis hem efter att ha sett filmen. Den var sååå bra fast riktigt otäck också.



Hoppas eran biokväll var mysig=)KRAM

2009-02-27 @ 21:39:25
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vill också se den men jag får vänta tills någon kväll i veckan när H är hemma =( Böckerna är ju sjukt bra så jag har höga förväntningar...



Hm, en god sås... Det är ju fetaost i pajen så kanske någon fetaostcreme kanske eller crème fraiche med någon god smak. Vad kul att du ska testa receptet!!



Kraam kraam och hoppas ni får en mysig biokväll!

2009-02-28 @ 14:43:13
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0