Underbara fredagen ♡


Dessa vackra ranunkler vill jag ge mina läsare
Hoppas du mår bra. Har precis kommit hem. Vilket vinterväder det är idag, men har ni märkt att vi går mot ljusare tider? Då var det den underbara fredagen igen, har haft en skön och lugn dag på jobbet, precis som det ska vara en fredag. Har längtat som otroligt mycket till denna helg och nu är den äntligen här. Slutar alltid en timme tidigare än vanligt på fredagar, himla skönt. Man hinner med en hel del på den där timmen, idag har jag hunnit med en soldusch hos Birgittas hudvård som har flyttat till nya fina lokaler och lite shopping från Make Up Store som öppnade här i Falun igår. 

Ikväll blir det en lugn och mysig hemmakväll framför teven i den "gamla soffan" som den nya inte har kommit ännu. Imorgon ska vi upp med tuppen och åka tåg till Uppsala för att mysa med Uppsalaborna. Ska även hinna med en sväng på stan i vackra Uppsala har jag tänkt. Åh vad jag längtar till morgondagen. 

Tack till er alla som lämnade spår efter sig i förra inlägget även om det var en bråkdel av dem som läser.. Har ca 50-60 unika läsare varje dag och fick 18 kommentarer. Alltid trevligt att läsa kommentarerna ni skriver. Vill tacka ännu en gång till mina trogna läsare, även du som inte skriver en kommentar.. 

Varma kramar och glädje till er

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas också på ljusare tider snart, speciellt när man ser alla fina vårkläder i butikerna.



Hoppas Uppsalahelgen blir mysig=)

Kram

2009-02-06 @ 20:18:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vackra blommor!



Ha en superkul kväll i Uppsala. Love shoppingen där =) Kraamar

2009-02-07 @ 17:52:15
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0