Alla hjärtans helg ♡


Helgen har varit så mysig med nära och kära, jag är så glad i hjärtat och själen av att jag har sådan vackra människor omkring mig. Solen har skinit och härliga promenader har tagits i det fantastiska vädret. En lyckad bandymatch har jag varit på som Falu BS vann mot Ljusdal BK med 11-4. Det har varit schlageryra och njutits av fyrarätters. Träffat många som är mig varmt om hjärtat, himmel vad jag älskar er. Jag har fått fina alla hjärtans dag presenter, pajform, blå/vit randig tröja, Leilas bakbok a piece of cake, duk, choklad, pengar och ett hjärthalsband, tack för alla urgulliga presenter mina nära och kära, men framförallt för den kärlek ni ger mig. Jag älskar att ha mina nära och kära omkring mig. Imorgon får jag komma till underbara Cilla som ska göra mina naglar vackra igen, som jag har längtat efter den änglalika människan. Ha en trevlig kväll alla gulliga läsare. Många kärlekskramar.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Du har verkligen haft en underbar helg! =) Det är härligt att ha sina kära nära sig! Blir på ett annat sätt nu när man inte bor i samma stad som alla! Hoppas ni får en underbar kväll! Kramar!

2009-02-16 @ 20:24:40
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Bestemor

Hej Therese och tack själv för en fin vistelse i ditt Ljusdal,och på Zätavägen, det var mkt trevligt, med bandy machen, middagen och schlager yran, mkt bra - som grabbarna brukar uttrycka sig.

Eva O Östen

2009-02-17 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0