En Hektisk och Lyckad Tisdag


Grattis till käresta Carolin som fixade körkortet igår, så glad för din skull.
Gårdagen var verkligen jätte hektisk och lyckad. Direkt efter jobbet sprang jag till Hår & Naglar där Cilla skulle göra mannikyr på mig, tusen tack för att du tog dig tiden och göra mina naglar fina igen, alltid supernöjd. Sedan vidare till ICA för att handla ingredienser till kvällens dessert. Fort hem för att värma maten och stoppa i sig innan det var dags för att gå på födelsedagskalas till grannarna Stefan och Cathrine, Stefan fyllde nämligen 26 år igår. Mycket god prinsesstårta blev vi bjudna på. Sedan fort hem för att göra pannacotan som vi ska bjuda på ikväll då Cathrine och Stefan kommer hit på tvårätters. Klockan 22.00 var jag slut som artist och gick till sängs. Hoppas ni får en underbar
lill-lördag ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0