tiden går fort när man har det roligt.

i torsdagskväll tillbringade jag min kväll tillsammans med godavänners närhet på ett fik inne i stan för en god fika. hur mysigt som helst. trivs så otroligt bra med mina vänner här i falun. ni är fantastiska. igår på kvällningen kom mina vänner david och anne för en mysig kväll tillsammans med mig i hemmet. vi tillagade receptet från "pernillas jul" ingefärskyckling med julmustsås och ugnsrostade rotfrukter. så underbart gott men vi har att tacka kocken david. vi var piger för kökschefen david. när vi fick våra tallrikar med maten på kunde man tro att man var på en fin restaurang. så fantastisk fint upplägg och oj så gott. vi hade en underbar kväll tillsammans vi tre. pratade, tittade på idol 2009 och bara myste av tillvaron. vilka fantastiska människor. guldhjärtat var på julfest igår så jag var snäll och hämtade honom inatt. det känns så tokigt att köra själv, men det går bra : ). idag ska jag och guldhjärtat gå en butiksrunda och senare ikväll blir det bio "luftslottet som sprängdes" och eventuellt följer anne och marcus med. myspys. nu blir det en sen frukost. ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0