Quattro stagioni.

Pizza
ikväll blir det en quattro stagioni från hammars. har längtat så mycket efter denna fredag och nu är den äntligen här. hur skönt som helst. har varit en galen arbetsvecka så jag känner att helg och vila är välbehövligt. så ikväll blir det take away mat, soffan och idolfinalen tillsammans med guldhjärta. tända ljus, pizza från hammars och mitt guldhjärta bredvid mig. kan nog inte bli så mycket mer fredagsmys. förresten jag sökte en hel del kurser i höstas och jag har kommit in på alla kurser. jättekul. jag kanske väntar till hösten med att börja studera om jag fortfarande har ett jobb nu till våren. vi får se : ).
trevlig helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Östen Sundin

Jättegrattis!



Underbart då du kan välja.

2009-12-11 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0