myshelg med guldhjärtat.

jag har verkligen haft en myshelg tillsammans med mitt guldhjärta. när guldhjärtat kom hem från träningen i fredags hade han som sagt med sig pizza från hammars och som vanligt var det magiskt gott. vi myste med tända ljus, idolfinalen och bruka design skålen fylld med godis. en perfekt fredag. igår blev det en lång välbehövlig sovmorgon. guldhjärtat fixade en god frukost innan det var dags för en butiksrunda på stan för att köpa de första julklapparna. lagade en god middag och tittade på robinson karibien. innan vi gick och la oss gick vi en härlig promenad hand i hand och skådade den stjärnklara himlen denna fantastiska vinterkväll. denna morgon startade vi dagen med att tända tredje ljuset, titta på nyhetsmorgon söndag, äta en god frukost innan det var dags för guldhjärtat att ta en härlig promenad i det vackra vädret upp till lugnet medan jag följde skidskyttet. när tjejerna hade tagit en bronsmedalj var det dags för mig att ta en härlig promenad till lugnet för att se guldkornen spela mot haparanda. vädret var precis som man vill att det ska vara en bandydag. minusgrader och solen lyser från en klarblå himmel. tyvärr blev det ingen vinst idag heller, men det är bara att försöka skaka av sig och tänka framåt. kvällen har tillbringats mestadels i den ljusa soffan. jag sovande på guldhjärtats bröst medan han har följt liverpool som inte heller hade någon vidare dag. det har fikats saffransbulle och mandelmusslor. nu blir det en sen middag och den mysiga filmen holiday.
hoppas ni haft en mysig helg ni också.

Kommentarer
Postat av: Ma

Härligt med decembermys snart är det dags för julmys. Längtar!

2009-12-15 @ 07:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0