mitt 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja, massor. till exempel att jag tog körkort.

2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, jag tog körkortet.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - ja.

4. Dog någon som stod dig nära? - nej.

5. Vilka länder besökte du? - England, Grekland och Lettland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - saknar? ne, jag är nöjd.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 14 september dagen jag tog mitt körkort.

8. Vad var din största framgång 2009? - att jag tog körkortet och att jag fick ett nytt jobb.

9. Största misstaget? - jag kommer inte på något misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - inte var jag kommer på.

11. Bästa köpet? - våran älskade bil XMS.

12. Vad spenderade du mest pengar på?- bilen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - mina nära och kära gör mig glad. att jag klarade körkortet och fick nytt jobb.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - hmm, kanske idollåten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - jag har nog varit snäppet lyckligare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? - tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - ingenting

18. Hur tillbringar du julen? - hemma hos min gammelmorbror tillsammans med nära och kära.

19. Blev du kär i år? - jag är så lyckligt kär och det har jag varit i några år nu.

20. Favoritprogram på TV? - halv åtta hos mig, sportnytt, bonde söker fru, oskyldigt dömd, mammas pojkar, idol och ensam mamma söker.

21. Bästa boken du läste i år? - denise rudbergs böcker som vanligt

22. Största musikaliska upptäckten? - sofia karlsson och melissa horn. 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - intensivkurs till körkortet.

25. Något du önskade dig men inte fick? - inte vad jag kommer på.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - jag tillbringade min födelsedag nere i kalmar tillsammans med mamma, guldhjärtat, tobias, carolin och knoppen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - inte vad jag kommer på.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - tygskor, vitt och marinblått.

29. Vad fick dig att må bra? - mina nära och kära.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - sugen? är mitt guldhjärta en kändis så är det honom.

31. Vem saknade du? - min familj och mina vänner

32. De bästa nya människorna du träffade? - "bandyfruarna" och mina nya arbetskollegor.
Listan är snodd av anne. Nu får du sno den och jag får se hur ditt 2009 var.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den listan snor jag:)

2009-12-20 @ 21:12:22
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0