iskallt falun.

i ett iskallt falun befinner vi oss. det skulle har varit bandymatch ikväll mot villa men det blev inställt pga den iskalla kylan som befinner sig här i falun. innan guldhjärtat gick till jobbet så tittade han på termometern som visade minus 26 grader och kylan har hållit i sig. därmed ingen bandymatch och därmed en myskväll med guldhjärtat. efter jobbet tog vi en tur mot lager 157 i sågmyra för att se om det fanns någon nyårsoutfits till oss, men tyvärr hittade vi inget som föll oss i smaken. det enda som följde med oss hem var ett svart baslinne till guldhjärtat. innan vi parkerad bilen i garaget stannade vi till på hemmakväll för att hyra en film och köpa med oss lite snacks. vi vela lite som vanligt innan vi bestämde oss för att hyra twilight. vi har både hört mycket bra om filmen och jag kan inte annat än hålla med. vilken bra film. nu längtar vi redan tills vi får se twilight new moon. i morgon är det ingen vanlig dag det är ju faktiskt årets sista dag, med andra ord nyårsafton 2009. blir först en sovmorgon, sedan en sväng på stan, eventuellt blir det att åka skridskor i morgon om det blir lite mildare och dricka varm choklad. på kvällen ska vi fira med några av våra vänner hos en vän. ser fram emot det mycket. om jag inte skriver någonting i morgon så vill jag passa på att önska er alla ett gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag vill önska dig världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!!



Nyårskramar från Anna

2009-12-31 @ 17:29:09
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0