hon kommer tillbaka.

min älskade älskade berta kommer tillbaka till mig. i helgen gjorde jag en polisanmälan på min försvunna cykel berta och idag ringer polisen för att säga att berta finns att hämta på polisstationen. någon med namnet marcus hade hittat cykeln och lämnat in den till polisen. han vill ha 50 kr i hittelön och det kan han väl få som jag har längtat så efter min älskade berta. idag efter jobbet gick jag till cykel och fjäll för att köpa ett nytt fint rött lås och i morgon på lunchen ska jag hämta hem berta. lycklig. förresten har jag glömt att berätta om det fantastiska samtalet jag fick i fredags. det var min älskade gammelmorbror nennen som ringde och bjöd in mig och guldhjärtat på julafton. så lycklig varje år jag får inbjudan av honom. han är ändå 81 år och får 20 gäster som firar julen hos honom. längtar så mycket till den magiska dagen.

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Det var ju det det jag sa/skrev, hon kommer tillbaka det brukar allt man tycker om göra,Det gjorde Eriks cykel oxå i Falun som hade stått fast kjedja men bortglömd över en helvinter vid en stolpe i centrum, Så det verkar vara sjysst folk i Falun, Vad fin hon ska bli med ett rött koppel/lås. Kramar

2009-12-07 @ 21:38:40
Postat av: PH

åh, den magiska dagen (:

2009-12-09 @ 20:21:56
URL: http://karinjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0