helgen före julafton.

är så glad att vi har fått ett vitt vinterland. det är så vackert. helgen har varit toppen. i fredags var det en bra och intensiv dag på jobbet. fick även två stycken julklappar. en av min goa chef och en från ett företag vi beställer varor ifrån. från chefen fick jag röda mulen te som jag redan har hunnit smaka på och det var riktigt gott. av företaget som vi beställer varor ifrån fick jag en julsäck med massvis med gott godis. i fredagskväll gjorde jag mig klar för julfesten. målade naglarna röda, lockade håret, sminkade mig, satte på mig festklänningen och korkade upp bubblet. det var en trevlig julfest. god mat och trevliga människor. då kan kvällen inte bli annat än bra. igår gjorde guldhjärtat frukost bestående av röda mulen te och skinkmacka innan det var dags för oss att ta en fantastisk promenad i 15 minus, klarblå himmel och solsken upp till lugnet för att hämta bilen. därefter var vi ute på julklapps jakt. sedan var våra magar värd lite god mat så det blev janssons frestelse, revbensspjäll och köttbullar. kvällen tillbringades i den ljusa soffan tillsammans med guldhjärtat. tända ljus, god mat som guldhjärtat som hade gjort och kärlek. fantastiskt. idag blir det julklapps jakt igen i vintervädret. mys. nu ska jag göra en god frukost till mig och mitt guldhjärta. hoppas ni haft en bra helg såhär före jul. många kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0