guldhjärtat har kommit hem.

ja, han är tillbaka mitt guldhjärta och jag är så lycklig. när jag kom hem från jobbet så luktade det ljuvligt här hemma och det var massvis med tända ljus. han är go mitt guldhjärta. ikväll har vi myst. rullat 45 st köttbullar och gjort parmesanmos. superduper gott. nu har vi köttbullar så det räcker och blir över. vi har smaskat i oss mandelmusslor med apelsingrädde medan vi tittat på bonde söker fru. en perfekt torsdagskväll. igår var det även en perfekt onsdagskväll. jag hade en myskväll tillsammans med anne, cathrine, marlene, olympe och noel. vi åt sushi, pratade, tittade på bonde söker fru, följde matchen mellan haparanda - falu bs (tyvärr blev det en förlust för bs) åt mandelmusslor med apelsingrädde och drack lussete. det var så mysigt att ha dessa mysiga människor hos mig. i morgon vankas det julfest : ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0