ett vitt falun.

äntligen har snön kommit och mycket har det kommit dessutom. fantastiskt. när jag tittade in på yr.no så såg det ut som vi får en vit jul. vi som ska fira i ljusdal verkar få snö, solsken och minusgrader. låter som en perfekt julafton. precis som det ska vara. guldhjärtat åkte till haparanda klockan sju i morse för att spela bandy. jag hoppas innerligt att de vinner matchen där uppe tanke på den långa resan. jag längtar redan efter mitt guldhjärta. det som känns tokigast är att man ska sova själv i den stora stora sängen. längtar tills på torsdag då jag har honom i min närhet igen. önskar er alla en god natt.

Kommentarer
Postat av: frida

visst känns det förjäkla tråkigt ? uuuuuuuuufff JAG VILL HA HEM HONOM !

2009-12-16 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0