Min Första dag i Ljusdal

Sitter just nu hemma i Hälsingland, jag och mamma har precis kommit hem från stugan där vi har övningskört och fikat blåbär och hallon med mormor och morfar. Har även övningskört på trafikskolan idag med gulliga Elin. Jag har övat på min körställning, starta - stannande, krypkörning - styrning, uppväxling - bromsning - nedväxling. Har även kört vid trafikljusen och parkerat mellan två bilar. Jag är väldigt stolt måste jag säga, hunnit med så mycket på en enda dag. 

Längtar redan efter han som är så vacker och som jag älskar.
Jag hade en fantastisk kväll igår tillsammans med den jag gillar mest, picknick längst uppe vid hoppbacken utsikt utöver hela Falun. Vi skålade med bubbel för vår kärlek. 

Jag är förälskad i dig Olle!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhhh nu är det nästan att man saknar körskolan, det var ju riktigt skoj även om man ibland var vansinnig. Jag trodde aldrig att jag skulle lära mig krypkörning...haha

Idag älskar jag att köra bil:)



KRAM

2009-08-10 @ 21:50:39
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Elin

Såg din kommentar om Sofia... NU!!! Måste missat den helt enkelt. Självklart ska jag häsla från dig. Ha det super i hälsingland!

Kram

2009-08-11 @ 18:46:53
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fantastiskt. Låter som några riktigt fina och trevliga dagar! Min darling ska köra upp i Falun i slutet på månaden, ska bli spännande.



Vi hyr av kopparstaden och de ska ju vara bra, men just nu är vi bara less. Samt vi bor ju lite för långt utanför så att säga, kanske en hel del av kakan också :) Min N ska börja plugga nu den 24:e och från och med nästa vecka sätter jag igång och söker jobb på heltid, samt plugga upp ett gammalt Matte B betyg! Förstår om ni trivs utmärkt, då ni bor mitt i centrum. Hade vi med gjort :) Kramar

2009-08-13 @ 18:35:31
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0