Vad har hänt i mitt liv det senaste dagarna..

Egentligen skulle jag lägga upp en massa vackra bilder sen vår fantastiska överraskningsresa till Riga som vi gjorde i helgen för bestefar som snart fyller jämnt, men självklart glömde vi kameran. Så ni får hålla till goda i några dagar till så kanske jag har fått bilder från Annie eller bestemor. 

Det blev en riktigt njutsemester i Riga, trevligt sällskap, vackra dagar, god mat, vacker natur, vackra byggnader, vacker strand, bubblat, druckit mousserande, sett otroligt maffiga fyrverkerier, folkfest, musikanter, underbart hotell listan kan göras lång på allt positivt med denna resa. Jag blev väldigt positivt överraskad av den underbara staden Riga. Som ni kanske förstår har vi haft det helt underbart där i fem dagar. Kan varmt rekommendera den staden, en resa där man får mycket för pengarna. Vi åkte med Silja Line och dom hade något paketpris med hotellet Clarion Valdemars. Åk och se den vackra staden. 

hur som helst igår var jag på halkbanan i Söderhamn, det gick så bra. En 4 av en 5 fick jag : ). Nu är det inte alls långt kvar tills jag har körkortet i min hand, jippie. 

idag blir det nästan en heldag med mormor och morfar. Jag ska även på massage för min onda rygg idag, jag hoppas innerligt att han kan rätta till det som gör så ont. 

imorgon väntas klipp och färg hos syrran och jag, sen stoppar jag in mamma i bilen och jag kör mot Falun. Längtar så mycket till lägenheten och min älskade Olle. 

på lördag blir det kräftskiva, ska bli så gott och framförallt roligt att träffa alla fillurar som är där : ).





Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Låter som du har haft en riktigt härlig semester:)



Du får ha en fortsatt bra onsdag

Kramar

2009-08-26 @ 14:56:34
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: frida

ja ja ska tillvästerås ska du ?=) vore kuuuul

2009-08-27 @ 13:36:30
Postat av: friida

jag matti mamma o annkatrin som det ser ut nu. kaaanske fia. Ska du dit ? kraam:D

2009-08-27 @ 19:06:58
Postat av: Anonym

Längtar efter dej med min mys*

Kommer hem nästa helg, är du hemma då?

PUSS

2009-08-27 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0