Jag Gillar Sådana Här Kvällar


Jag, Marlene, Sofia och Cathrine åt den otroligt goda päron- och fetaostpajen med parmaskinka samt fetaostcreme, ett gott bröd med getost och vitt vin i glasen på Marlenes balkong ikväll. Sen åt vi vaniljglass med färska blåbär även Anders och Olle gjorde oss sällskap. Ikväll har det varit glädje, vänskap, pratade strunt blandat med allvar, det är skönt att ha en kväll då och då med sina vänner, man behöver det. 

Nu är klockan mycket och jag ska lägga mitt huvud på min huvudkudde.  

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för igår!

Jätte trevligt! Lycka till nu i Ljusdal!!

Kramar!!

2009-08-07 @ 11:44:21
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0