första, andra... hokus pokus så var det den tionde dagen

Dagarna går och det blev ett långt uppehåll med bloggen, med det har sina anledningar...

Ljusdals dagarna har varit toppen. Jag är så gott som klar med körningen nu på trafikskolan bara några ynka lektioner kvar sen är det dags för teori prov och körning med vägverket. Jag är så lycklig att det har gått så fort, att jag har lärt mig så mycket på bara några få dagar. Jag berättar inte vilka dagar teori provet och körningen ägerrum, men jag kan ge er en ledtråd att det är väntetid i dessa tider, alla verkar vilja ta körkort vid den här tiden. 

Det har även hunnits med tjej-middag hos Victoria som var så mysig. 
Middag ute i kvällssolen med familjen.
Sjungande för min älskade pappi som fyllt 50 år.
En tur till Näsviken, hälsade på några godingar där och hämtat några fin nattduksbord.
Lunch hos älskade momme och moffar.
Födelsedagsmiddag på Gk:s.
Tjej-mys hos Sanna med ost, kex, frukt, choklad och några koppar te.
Tårtkalas för Rolf som fyllt år.

Ser ut som att jag bara har tryckt i mig massa gott : ). 

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hur har ni haft det i Riga hjärta???!! Så nyfiken :) Upp med massa bilder! Puss!

2009-08-24 @ 09:50:23
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: frida

Hej Tessan. Hur är läget där uppe ? När kommer ni tillbaka?, ni hinner inte hit till kräftskivan i helgen va? Jag o manne flyttar in i på knoppen nästa vecka, då blir det myskvällar hos oss :)Lycka till med körkortet :) kramar

2009-08-24 @ 20:34:23
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0