21 årsdagen

Tavlan från Flowerbeach är en av mina fina födelsedagspresenter

I fredags var det ingen vanlig dag, för det var min 21 årsdag. Dagen började med presentöppning, jordgubbar & Champagne. Fick självfallet en otroligt god tårta, chokladtårta med hallon. På kvällen firades min dag med Mamma, Olle, Storebror & Carolin på en Italiensk restaurang. 
Tack för en fin dag!

För er som är nyfikna på vad jag fick för födelsedagspresenter i fredags.

Intensivkurs till körkortet på Ljusdals Trafikskola
Pengar
Ljuslykta
Strumpor
Kryddhylla 
Bakskål i keramik från Gerbera
Slickepott från Anders Petter
Ansiktsbehandling på aqua room i 90 minuter
Camilla Läckbergs bok Olycksfågeln
Sofia Karlssons skiva Söder om Kärleken
Schampo & Balsam från Tigi Bed Head Dumb Blonde 
Tavla som det står Tro Hopp Kärlek från Flowerbeach
Sten som det står min ängel
Vår kokbok
Sängkläder från Newport
Champagne

Tusen tack för alla fina presenter.
Vill även tacka för alla varma sms- och telefongratulationer. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack snälla för dina ord hos mig. Det känns väldigt skönt faktiskt, önskar vi också bodde lite mer centralt men det kanske vi får chansen till framöver om vi inte skulle trivas. Ja, på Torsdag morgon bär det av och vi har fullt upp här hemma. Flyttkaos så att säga :)



Ja, vem vet. Vi kanske ses :) Kram på dig ... Tittar in här igen när vi är på plats.

2009-08-04 @ 14:20:50
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

OJ.....STOOOOORT grattis i efterskott. Såg hos Camilla att du bodde i Falun...och jag är ju så jäkla nyfiken att jag var tvungen å kika in:)



Tavlan var finfin....kanske skulle ta å ge sig på att göra en själv...



kramar

2009-08-04 @ 15:50:11
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Madeleine

Vilka fina presenter du fått och lycka till med körkortet. Tänk att du snart kan ratta runt på värgarna=)



Kraam

2009-08-04 @ 22:04:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: A Änges

Grattis i efterskott vännen! :) Hoppas allt är bra med er!

Tack för senast!



STORA GRATTIS KRAMAR!!

2009-08-04 @ 22:17:53
Postat av: Anja

Grattis i efterskott :)det syns att du hade en underbar födelsedag! Kram

2009-08-04 @ 23:40:25
URL: http://anya.devote.se
Postat av: Anonym

Förlåt- jag har missat att gratulera:/.....

Jätte grattis i efterskott! Kram

2009-08-09 @ 23:01:13
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0