Det är underbart

Natten har spenderats i Falun, i vår säng, i vårt ljusa sovrum tillsammans har vi fått tillbringat natten han och jag, det är underbart. Och nu sitter jag hopkuren i soffan med en stor kopp te, min morgon på väldigt länge som jag sitter i vår soffa i vår lägenhet, det är underbart. Vid tre igår eftermiddag stoppade jag in min söta mamma i bilen och körde söderut mot Falun. Vi kom till Falun vid halv sex. Det var tur att vi var två för vilken gigantisk packning jag hade med mig hemifrån. Tack mamma, mormor och morfar, ni ställer alltid upp för mig och ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar det. Jag älskar er! Jag återvänder till Ljusdal och till er på måndag. Kvällen spenderades med mamma här hemma i lägenheten med pizza från hammars, så magiskt goda pizzor. Ikväll åker jag med vackra Anne till Västerås för att se våra guldkorn. 

Och i morgon mina vänner vankas det kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0