Ljuvliga Semesterdagar


Jordgubbar & champagne till frukost på min 21 årsdag. 

Nu är vi hemma i Dalarna. Vi har haft ljuvliga semesterdagar tillsammans med nära & kära i Uppsala, Stockholm, Sundsvall, Ljusdal och Kalmar. Idag åkte vi hem från Småland, alltid lika ledsamt när man ska åka, men det är skönt att vara hemma igen efter två veckor på vift. 

Vi har haft det så mysigt dessa dagar.

Pappa, Farmor & Farfar, Grillunch, Trädgård, Vänner, Kladdkaka med varma hallon, ett glas vitt, Road trip, Mamma & Olle, Söderköping, Glass, Kalmar, Tobias, Carolin & Myran, Min Födelsedag, Jordgubbar & Champagne till frukost, Tårta, Presenter, Båttur, Italienskt, Öland, Filippa K, Mysmiddag på balkongen, Solat på bryggan, Träffat Linda, Uteservering, Fotboll & Dalarna. 



Kommentarer
Postat av: Anne J

Jag får gratulera på den stora dagen. Kikar runt på alla Falubors bloggar nu så jag inte känner mig allt för ensam. Hoppas vi ses innan det blir läktarplats för oss tjejer / Anne Jörnelind och Marcus Hillukkala

2009-08-03 @ 19:36:01
Postat av: Livet hemma hos Linda

Jag får gratulera dig i efterskott! Hoppas ni hade en fin helg i Kalmar.



Det var jättekul att träffa dig! Hoppas det blir fler gånger:)



Du får ha en mysig kväll

Kram

2009-08-03 @ 21:00:05
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Stort grattis i efterskott=)



Skönt att ni haft så underbara dagar. Ser fram emot en update med födelsedagspresenter;)



Kraam

2009-08-03 @ 22:07:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Stina

Visa vad du fick i present : )

och skriv en önskelista till tant Stina ..

2009-08-03 @ 22:22:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv till Anne:



Tusen tack för gratulationen. Har ni flyttat till Falun? Jag åker till Ljusdal i några veckor och fixar körkortet men efter det ses vi säkerligen. Ni ska väl på kräftskivan den 29 augusti?



Kramar Therese

2009-08-04 @ 13:39:13
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja vi har flyttat. Jag bor dock i Bollnäs under veckodagarna. Jag har inget jobb i Falun än så jag är bara där över helgerna. Ganska tråkigt, men vad gör man. Oki, spännande. Jag får önska dig lycka till :) Absolut, klart att vi ska på kräftskivan den 29. Ni med hoppas jag?



Kramar

2009-08-04 @ 23:48:32
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv till Anne:



Vad roligt, välkommen hit : ). Jag jobbade min sista dag på advokatfirman den 17 juli, så jag har inte heller något jobb än så länge, men det ordnar sig, det brukar fixa sig till slut : ). Vad arbetar du med i Bollnäs? Vad roligt, då ses vi där. Var med Marlene och Cathrine igår, vi pratade om att träffas alla "bandytjejer" här framöver.



Många kramar Therese

2009-08-05 @ 10:28:54
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anne

Tack snälla :) ! Jag hoppas att det löser sig med jobb åt oss båda. jag jobbar på Fortum, ett elbolag hemma i Bollnäs. Sitter i telefon och hjälper kunder med fakturor och allt inom el.Inget drömjobb men de är pengar iaf. Jag vill bara flytta på riktigt jag också. Men eftersom inte marcus heller har ett jobb så badar vi inte i pengar precis ;) jag jobbar kvar tills det löser sig för honom eller mig.



Det låter jättetrevligt. Skulle kännas bra att få träffa lite folk. Alltid lite nervöst sådär när man ska flytta men jag tror de kommer gå bra. Vi får se till att styra upp något trevligt allihopa. Sedan när jag och Marcus får ordning blir de inflyttningsfest hos oss också. Såklart.



Kramar Anne

2009-08-05 @ 14:50:47
Postat av: Therese

Sv till Anne:



Låter vettigt, vi får hålla tummarna att det löser sig för oss alla : ).

Det klart det kommer gå bra, vi är så snälla ; ).

Det låter trevligt.



Många kramar Therese

2009-08-06 @ 16:39:35
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0