Blommor Gör Mig Glad

En bukett blommor gjorde mig så himla glad!

Igår när jag jobbade kom en klient in som hade varit på besök hos oss dagen innan, med blommor och dessa blommor var till lilla mig. Jag förstod ingenting och precis när han skulle ge mig blommorna ringde det dessutom så jag hann inte prata med honom. Det var även ett kort där det stod -Vill bara tacka för ett trevligt bemötande, hälsningar (hans namn)-. Tårarna nästan kom, jag blev så glad. 
Skickade ett vykort till honom och tackade ännu en gång för den vackra blombuketten

Igår premiär grillade vi, oj så gott det var. Till det åt vi färsk potatissallad, fetaostcrème och nybakat bröd. Till efterrätt blev det pistageglass , mums. 

Nu är det hallonsmoothie, bröd med philadelphia samt päron, och sedan en titt in mot stan. 
Blir nog även restaurangbesök ikväll. 

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Kattas födelsedag, hurra hurra hurra hurra!

Hoppas ni får en underbar dag, kramar


Kommentarer
Postat av: Madeleine

VAd kul att få blommor så där=)

Får man fråga vad du jobbar med?



Ha en fortsatt mysig kväll. KRAAM

2009-04-18 @ 21:37:12
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0