090420- Eftermiddagen på balkongen

Älskar bilderna i kokboken SommarljusGrillade marshmallows med choklad och kex, super duper gott!

Grilldade marshmallows med choklad och kex

Du behöver:
marshmallows
träpinnar
choklad
kex (Mariekex passar bäst)

Trä upp marshmallows på pinnar och grilla dem på grillen eller över öppen eld. Lägg en chokladbit på ett kex, lägg marshmallow ovanpå och avsluta med ytterligare ett kex så du får en liten sandwich.
Underbart gott!


Åh vad jag älskar våren. Sitter på balkongen och njuter av solen i mitt ansikte och den underbart goda pistageglassen medan jag tittar i min fina sommar kokbok som jag fått från mormor. Älskar kokboken Sommarljus. 

Ha en bra kväll mina vänner, kram

Kommentarer
Postat av: vickan.

Fjällenb var vekrligen toppen, inget slår det en vacker vårvinterdag! :) Saknar dej me, man ser eller hör lixom aldrig ifrån dej ... Är kokboken bra, tipsa om den isf. Jag är på jackt efter ngn inspirerande och lustväckande! :) nytt och fräsht vill jag ha! :)

Pyss på hjärtegropen.

2009-04-20 @ 18:21:49
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Såg inte helt fel ut att sitta på balkongen i solen och äta glass och läsa! =) Kramar!

2009-04-20 @ 22:05:16
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Marlene

Tack för klänningen, du ska få boxen från mig med...har inte sett många program:) hej svejs

2009-04-21 @ 13:37:40
Postat av: sofia

Mums! Det där gjorde vi alltid i usa.. det heter SMORES där :) Jättegott!! Men då var det nå kanelkex på nå vis.. men va mysigt å göra det hemma också :)

2009-04-21 @ 14:33:22
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0