Bloggande från jobbet

Vår fina lilla dator är inne på service, han vill inte ladda riktig. Så nu får jag snabb blogga på jobbet. Igår tränade jag AfroPowerDance igen. åh jag hade längtat, men det blev inte riktig som jag hade tänkt mig. Jag måde pyton när jag dansade, måde illa och kunde inte köra så hårt jag ville, fy. Tror det kan bero på att jag hade ätit för tätt inpå träningen.

Idag är det lill lördag och då är det mys med Olle som står på schemat. Efter jobbet tror jag att vi ska gå och gymma, sedan blir det tacopaj (eventuellt vin till det) och bänkad framför teven som vanligt på onsdagar.

Olle ska på en till intervju idag, önska honom lycka till! Intervjun börjar klockan 12.30.

Kramar Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0