Trötter & håll tummarna

Oj, så trött jag var igår. Inte blev det någon frukost för att jag la mig i tid, spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig, jag kliver ändå upp klockan 07.30.
Gäspade titt som tätt på jobbet. När jag kom hem gick jag och la mig i sängen och där låg jag tills Olle kom hem klockan 20.30. Är det bara jag som är trött nu för tiden eller är Ni det också? Så det var därför jag inte skrev någonting igår.

Åt något så gott igår när Olle kom hem, något som Olle har lärt sig av Cathrine och Stefan. 
Massor med frukt och tobleronesås.
Mumsfillebabba!

Man smälter toblerone och blandar i crème fraiche och sen doppar men frukten i den goda såsen. 

Har precis strykt Olles skjorta och önskat han lycka till, han skulle nämligen på en till arbetsintervju idag klockan 13.00.
Håll tummarna för honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0