En massa lyx grejer

Igår var det en ganska så stressig dag på jobbet, när man väl tror att det börjar lugna ner sig kommer något nytt, men annars var det en väldigt bra dag.

Lyxade till det igår, mc donalds  på lunchen (om det är någon lyx, med det var gott), köpt Decleor ansiktskräm 
och arom olja till ansiktet. När jag köpte det fick jag en necesär på köpet men en massa lyx grejer. Ansiktsrengöring, parfym, nattkräm, kroppslotion, kroppsolja, en till ansiktskräm och olja, om jag har förstått det hela rätt :).



Blev tacomiddag igår igen och den nya Batman filmen och en massa mys med Olle. Jag somnade som vanligt i soffan och missade mer en halva filmen, så jag får nog ge den ett nytt försök snart.


Önskar er en fantastisk dag.


Kommentarer
Postat av: Eva, bestemor

Hej Theres, har fastnat vid datorn i kväll, tänk vad fort det går, måset läsa både Faluns hemsida Sirius- och din hemsida, Vilket jobb du läger ner på att skriva.Hälsa till Ljusdal till helgen så får vi se om vi kommer ner till Falun helgen där på. Östen är intresserad o se om Falun har börjat hitta sina olika positioner,om Olle är på rätt plats. Kram från bestemor.

2008-10-22 @ 19:45:23
Postat av: Eva, bestemor

Glömde säga att jag var o badade romeskt, med en vännina, igår på badhuset, där fick jag tips om, en hudskrubb som består av olivolja o kaffe pulver, det lät lite spännande måste prova det ,har du gjort det ngn gång. Hej igen

2008-10-22 @ 19:58:33
Postat av: Therese

Skulle var jätte mysigt om ni skulle komma till oss nästa helg. Vad härligt det låter med bad och bastu. Ne, har aldrig gjort det. Om du provar får du berätta om resultatet, så ska nog även jag prova om det är bra : ).

Hälsa till Sundsvall, saknar er!

Kramar Therese

2008-10-22 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0